THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Sunday, November 9, 2008


我知道自己一直深愛着你。
可是當心疼的時候,才知道已經愛得這么深。
想是陷進了沼澤,越陷越深。
不同的是,我心甘情愿往下陷。
即使只是曾經擁有,我都會當作永遠來珍惜。

我只想告訴你。。。
我有多么的愛你。。。
可是。。。
我已愛你的越陷越深。。。
連我自己都不只該怎么辦。。。
我只需要的是你的答案。。。
我要的。。。
你卻不能給。。。

0 Hearts♥: