THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Monday, November 10, 2008


昨天晚上我做了一個夢
在夢中 有一位我愛的人和一位愛我的人﹐
我愛的人 對我時好時壞 ﹐
而愛我的人 卻對我窮追不捨 對我好好﹐
到了最後 我明智的選擇了那一位愛我的人﹐
放棄了那位我愛的人 因為他跟本就不愛我的。
而且這個夢 感覺好甜 好甜 好快樂!
被人疼愛的感覺 是這么美好的。
雖然這個夢終於都是醒過來了﹐不過還是覺得很幸福了。
為什麼我會說在夢裡 我明智的選擇了那位愛我的人呢?
是因為以前我真的有一直愛著一位不怎麼愛我的人﹐
五年了﹐一直愛著他﹐到了最後﹐他還是愛上別人了﹐
而我卻錯過了許多愛我的人﹐而且還浪費了我的青春﹐
所以現在﹐就算是在夢裡﹐我也不要再那麼笨了。
希望有情的人﹐都能繼續幸福下去﹐不要隨便說分手!
要珍惜彼此認識的緣份!

0 Hearts♥: