THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Tuesday, November 11, 2008

* 回 憶 中 有 你 我 的 薰 衣 草*

薰 衣 草,
是 你, 散 發 出 又 香 又 濃 的 香 味,
曾 經,
我 和 你,
漫 步 在 薰 衣 草 從 中,
尋 找 美 麗 的 夢 想。

薰 衣 草,
曾 經 有 我 和 你 的 味 道,
美 麗 的 笑 容,
愉 快 的 腳 步,
每 當 想 起 時, 會 心 一 笑,
如 今, 一 切 徒 然, 回 頭 太難。

因 為 他,
我 失 去 了 你,
我 們 不 斷 地 在 薰 衣 草 中 掙 扎、 追 逐。。。。。。
等 下 一 個 天 亮 的 開 始,
在 上 次 賞 花 那 里
等 你 好 嗎?

最 后, 你 卻 沒 有 來,
只 留 下 我 對 你 的 一 份 愧 疚,
因 為 他,
我 和 你 變 成 了
陌 路。。。。。。
失 去 了 原 有 的 方 向。


*莉 賢*
自 己 寫 的 詩

0 Hearts♥: