THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Wednesday, December 31, 2008

獨 留 我 一 人


一 個 人 的 下 午

藍 藍 的 天 空 白 白 的 云 海

眼 前 只 見 小 鳥 們 自 由 自 在 地 在 天 空 中 飛 翔





我 在 五 樓 的 停 車 場

空 蕩 蕩 的 停 車 場 里 只 留 我 一 個 人 的 影 子

時 間 好 像 為 我 而 靜 止 了

只 聽 見 自 己 的 呼 吸 聲 自 己 的 心 跳 聲



頓 時 心 頭 涌 出 了 一 些 些 的 感 觸

原 本 有 着 還 不 錯 心 情 的 我

卻 在 覺 得 寂 寞 時

身 邊 卻 沒 人 可 陪 伴 聊 天



望 着 地 面 上 行 走 的 人

突 然 覺 得 自 己 非 常 渺 小

世 界 是 多 么 的 遼 闊

剛 出 社 會 的 我

依 然 不 曉 得 夢 想 會 否 成 真

深 怕 這 大 大 的 世 界 會 容 不 下 我 小 小 的 夢 想



0 Hearts♥: