THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Thursday, January 29, 2009

You never say goodbye

《 認 真 的 雪》
雪 下 得 那 么 深 下 得 那 么 認 真
倒 映 出 我 躺 在 雪 中 的 傷 痕
我 并 不 在 乎 自 己 究 竟 多 傷 痕 累 累
可 我 在 乎 今 后 你 有 誰 陪
愛 得 那 么 認 真 比 誰 都 認 真
可 最 后 還 是 只 剩 我 一 個人
漫 天 風 雪 請 別 再 把 我 的 眼 淚 擦 去
畢 竟 那 是 我 最 愛 的 男 人
--------------------
《 花 的 嫁 紗》
愛 是 花 兒 的 芬 芳
是 蝴 蝶 的 翅 膀
是 傷 心 的 蒲 公 英 迷 失 的 方 向
愛 在 孤 獨 中 絕 望
在 絕 望 中 堅 強
堅 強 后 繼 續 不 停 想 着 他
-------------------
我 記 得 那 美 妙 的 瞬 間
你 就 在 我 的 眼 前 降 臨
如 同 縣 花 一 現 的 溫 柔
如 同 純 真 之 美 的 化 身
心 兒 在 狂 喜 中 跳 動
一 切 又 為 它 萌 生
有 崇 拜 的 神 明, 有 靈 感
有 生 命, 有 淚 水, 也 有 愛 情。

0 Hearts♥: