THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Thursday, March 5, 2009

我的生日~3月4日~




昨天是我的生日。。。
昨天我很开心。。。

每班都有康乐的负者人。。。
当然。。。
我们班也不例外。。。
刚好昨天是我的生日。。。
班上的同学都一起唱生日歌给我。。。
我很开心。。。
刚好我班有位韩国人———李荣规。。。
他就唱韩国的生日歌给我。。。
然后。。。
国樟,doi doi,光俊,冠明,松延他们。。。
出来伴舞。。。
超好笑的。。。
嘻嘻~~

还有。。。
谢谢你们的祝福。。。
我真的很开心。
我发自我的内心感谢你们。。
真的~~


家靖@
谢谢你。。。
要开心哦。。。
^^

晓虹@
谢谢你。。。
你也要开心哦。。。
不要再哭了。。。
要好好的~~

雪菁@
哈哈~~
谢谢你的祝福哦。。。
每天都开心。。。
白白@
你啊。。。
是我们的开心果哦。。。
过去的事就让它过去吧。。。
要开心哦。。。


C``@
至于你呢。。。
也要谢谢你。。。
要开心哦。。。
要幸福哦。。。
祝你和小蔡幸福。。。
:】



阿莫@结丝@紫歆@凯莉@依林@XD仔@国樟@松延@时锐@杭斌
还有二平的。。。
还有其他人。。。
哎呀~~
太多了。。。
总之谢谢你们~~



*Fri3NDs 43v3R*
一辈子的朋友


:]
^^


我会记住这一天的~~
【莉贤】:
谢谢你~~
要幸福哦~
要开心哦~
我爱你1314
『5201314』

4 Hearts♥:

❥с ▒ ▧ said...

wat o.
i din cal xiao cai lohh
==
anyways.
zhang da liao lohhh.
sang seng d lahh
XD

。◕‿◕。 ♥白白♥ ←㊣ said...

oh yeah
我是开心果

xiaohong  said...

小蔡...
haha XD

say again...
Happy belated birthday~
^^
u oso muz b hapi oO~

ⓛⓔⓔⓨⓞⓤⓝⓖⓚⓨⓤ said...

haha...
i'm 2 ping korean boy....
no need thanks lar...