THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Saturday, May 2, 2009

【命运】

【命运】
为什么当我学会珍惜你
你却要离开我


为什么当我需要你
你却不在我身边


为什么当我受伤
不是你为我敷药


为什么当我哭泣时
不是你来安慰我


为什么我开心时候
不是和你分享



为什么我有事。。。
总是你最后一个知道



为什么我总是
觉得你有事瞒我呐?



为什么?为什么?



你好可恶!也好恐怖!
我越来越不了解你!



是我伤你还是你在伤我?
好搞不懂你!!!



命运在整人麽???





【笨蛋是自己】
1】放弃一个爱我滴人【学校】
2】放弃。。学业【学校】
3】特地去学坏【社会】
4】没有。。。。
好好珍惜身边滴一切!!【家人,朋友,爱人】




#认识我滴人#
@不认识我滴人@




【要好好滴爱,要好好滴懂得珍惜】

0 Hearts♥: