THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Wednesday, October 28, 2009

《一起来看流星雨》


终于
看完了这部戏《一起来看流星雨》
^^
超好看的~~~~~
xD
看到我都哭了。。。
>.<
很喜欢这部戏
可是讨厌那个结局
根本就不是什么结局嘛~~~
听说还会出第二部
超期待的~~~~
他的故事情节
差不多和台湾版和韩版的流行花园一样。。。
哈哈~~~~
我就推荐给大家吧
这是中国的
如果你们有兴趣的话
不妨去看看
我不知道youtube有没有
以为我是用pps看的
你们就找找看吧
很好看的~~~
=)

0 Hearts♥: