THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Saturday, November 21, 2009

书香书展

今天
和家人还有凯歆去书香书展
超多人的~~~~
去那边买了很多书
从11点到3点多
我和凯歆差不多都走完整个书展了
xD
pro~~~







我买了许有彬新出的长篇小说
《青色的围墙》
一本故事书
两本小说
其中一本小说很出名下
我朋友讲很好看
《壁花小姐奇遇记》
有看到《明若晓溪》
本来想买的
可是没买
看过了
但很想再看
>.<







有看到很多漫画
但不喜欢
也有平淡漫画
xD
呵呵~~
可是没买
又在那边看了下
真的是很废咯
==
还我跟凯歆都炸到









凯歆也买了很多书
星期三的时候再跟她借
期待星期三跟她去time square
2012
=)







很想跟你们出去啊
想念你们
=(

0 Hearts♥: