THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Sunday, November 9, 2008

對 你 說 的 話


你是我唯一的依靠

我的要求也不多

只需要你的支持

你的鼓勵



原是那麼信任你

卻換來你的貶低

想告訴你

你傷害了我的心靈曾失落 曾擔心

害怕失去唯一的你

我越努力卻看得越清

我們之間遙遠的距離



我真的好怕失去

世上最珍貴的親情

如果你真的不在意

我願意...願意學著去放棄

0 Hearts♥: