THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Wednesday, January 28, 2009

樸 正 顯《 夢 中》

該 說 什 么 才 好 呢
我 的 心 好 疼
我 又 看 到 了 我 們 舊 日 的 樣 子
雖 然 我 知 道 那 是 夢
可 我 卻 不 愿 醒 來
希 望 能 永 遠 沉 睡 下 去
讓 你 像 舊 日 那 樣
擁 我 入 懷
我 拉 着 你 的 手
讓 它 撫 慰 我 的 心
你 的 手 依 然 那 樣 溫 暖
我 不 想 承 認 這 是 一 場 夢
不 要 走, 留 在 我 身 邊
我 不 想 醒 來, 我 不 讓 你 走
繼 續 抱 着 我, 像 往 日 一 樣
拉 着 我 的 手, 撫 慰 我 的 心
你 的 手 依 然 那 樣 溫 暖
告 訴 我, 你 也 像 我 思 念 你 一 樣 思 念 着 我
你 微 笑 着
望 着 像 個 傻 瓜 似 的 我
仿 佛 在 說
對 不 起, 我 要 先 走 了
走 吧, 走 吧
能 見 到 你, 我 已 經 很 滿 足
離 別 的 時 候, 再 抱 抱 我
我 會 微 笑 着 送 你 離 開
雖 然 我 不 想
可 夢 終 究 要 醒 來
醒 來 后 還 是 獨 自 的 我
而 你 已 經 消 失 不 見
睜 開 眼 睛 后, 心 會 更 疼
謝 謝 你, 我 愛 你
我 會 好 好 的 不 要 再 回 來......
- 樸 正 顯《 夢 中》-

0 Hearts♥: