THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Tuesday, January 20, 2009

金 顯 成“ 幸 福”


在 心 愿 實 現 的 幸 福 瞬 間

為 什 么 要 流 淚 呢

窗 戶 里 的 燈 光 已 經 熄 滅

我 卻 依 然 在 這 里 守 護 着 她

剛 才 餐 桌 前 兩 個 人 的 表 情

讓 我 幸 福 得 哭 出 了 聲

而 心 卻 痛 得 無 以 復 加

看 着 她 幸 福 的 微 笑

我 真 希 望 站 在 她 面 前 的 那 個 人

可 以 是 我

我 相 信

她 一 定 會 永 遠 像 這 一 刻 一 樣 幸 福

再 也 沒 有 眼 淚

也 許 我 不 能 再 回 來

只 能 在 遙 遠 的 地 方 默 默 為 她 祈 禱

現 在 我 要 走 了

希 望 她 能 有 一 個 幸 福 的 美 夢

我 不 會 悲 傷

在 心 愿 實 現 的 幸 福 瞬 間

我 的 臉 上 不 應 有 淚




- 金 顯 成“ 幸 福”-

0 Hearts♥: