THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Tuesday, January 20, 2009

星 之 歌


漆 黑 的 夜 空 中 星 星 閃 亮

已 經 越 來 越 遙遠

只 要 她 能 幸 福, 那 就 走 得 更 遠 些 吧

我 只 愿 變 成 她 心 里 的 一 顆 星

有 她 的 笑 容 陪 伴, 我 不 會 再 感 到 悲 傷

現 在 我 唯 一 可 做 的 事 情

就 是 更 多 地 愛 她

深 深 地 愛 她 愛 到 可 以 放 棄 所 有 的 一 切

深 深 地 愛 那 個 別 人 懷 抱 中 的 她

謝 謝 你

曾 經 為 了 我 而 留 下 的 眼 淚

我 將 會 把 它 與 我 的 眼 淚 一 起 好 好 珍 藏

以 后 我 將 不 會 再 出 現 在 她 面 前

只 會 默 默 祈 禱 她 的 幸 福

希 望 你 還 能 夠 記 得 嗎? 海 成 那 兩 個 字
- 星 之 歌-

0 Hearts♥: