THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Sunday, March 29, 2009

麻雀要革命 Lady's Revolution

麻雀幻想症候群
Fantasy Syndrome
症状一
你往左边
我走右边
注定的缘分迟迟不到
总让我烦恼
我只好
坐在安静而又自我的街角
编织出
一个个关于梦想的泡泡
飘呀飘
落在你寂寞的发梢
一抬头看见我的微笑
症状二
睡美人 莴苣姑娘
白雪公主和仙蒂蕾拉
都有一个骑着白马带来幸福生活的他
抱着童话故事
内心有点小小的挣扎
什么时候你也手捧一大束玫瑰花
告诉我
你就是我关于爱的回答……
症状三
我愿意
用最虔诚的心
来换取一天的奇迹
赐我梦想的双翼
还有动人的美丽
飞过
世界上最遥远的距离
不愿自言自语守着秘密
不想注定悲剧只好放弃
更不要人前演戏却又默默哭泣
只想大声告诉你
天涯海角 请一定带我去
不论哪里……

0 Hearts♥: