THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Saturday, May 23, 2009

大扫除++油漆

今天。。。
有大扫除。。。
还蛮忙的。。。
也很累。。。
又油漆啦。。。
又扫地啦。。。
唉~~~
蛮累的。。。
而且大家也在那边忙。。。
除了。。。
那个狗。。。
一整天没有做工!!!
只会坐在那边跟朋友聊天。。。
==
没有看到有很多人在忙吗。。。
也不会讲来帮忙一下的。。。
算了。。。
讲酱多也没用。。。
pi shi她!!!



我在这过程中拉。。。
也弄到不少油漆。。。
++
我的妈呀!!!
用那个tina水擦哦。。。
越擦越痛。。。
辣到我。。。
而且衣服也弄到了不少。。。
好才是穿运动衣。。。
不然。。。
后果不堪设想。。。



一回到家。。。
就玩电脑咯。。。
嘻嘻。。。
放轻松~~~


就酱了。。。
我要去玩咯。。。
嘻嘻。。。
掰掰~~~


【莉贤_X!aN】:
×你从不曾在乎我×

0 Hearts♥: