THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Saturday, July 24, 2010

❤我不敢爱了❤

敢爱敢恨
我敢爱但要用一段时间后才会敢恨
现在我敢恨一个人
但是就是不敢爱一个人
怕会受伤害
因为我知道他真的会给我带来伤害
以前
我没珍惜过他
我也不晓得他有没有珍惜过我
当我现在想珍惜他的时候
我发现了一样东西
让我要停止对他的爱
看到他
令我想到和他的回忆
或许
这段回忆
这个人
时间可以让我忘记他
但是他现在已经给了我伤害这个伤害
我忘记不了它的痛
初恋
我们之间曾经发生过很多误会
其中一个他被骂
但是我可以说那是一个误会
只是我没和你解释
对不起
有段日子令你不愉快过
我可以说:我不敢爱任何人了
但是我敢喜欢你吗??
我跟你说过我喜欢任何人
但是你就是与众不同的喜欢
我们会去到同样的一个地方
你会把我对你的喜欢变成永远直到的爱吗??





by yan

i luv tis post
write by peixin de
前三句是“他”
下半段是另一个“他”