THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

♥LiXiannnnnnn

My photo
我是莉贤♥LiXiannnnnnnn I'm a 16 years old girl , I love photography ♥ There are many memories in those amazing photography , I hope can capture it down and save it up(: I have many lovely friends , I'm happy to have a group of awesomes friends , I LOVE MY BABE FRIENDS ♥ SWEEEEEEEET ;DD My life is AWESOMES ! :DD

FooT ST3PS

counter

Monday, August 24, 2009

songs```


我们的纪念- 李雅微
*数不清的泪
我又哭了好几回
幻化成蝶
停留在这片落叶被风化的雪
埋藏在千年以前
我用尽一生的思念
只为等着你出现回忆渐渐凋谢落在我身边
唤不醒原来还跳动的画面
#就让我留在轮回的边缘
等一道光线
看见某年某月我们之间
曾经说过的预言就让他带走你的那瞬间
成为我们的纪念
谁能发现我的世界
曾经有过你的脸
Repeat*#

------------------------------------------------------------------

我知道-by2
从来没想过
不能再和你牵手
委屈时候
没有你陪着我心痛
一切都是我太过骄纵
以为你会懂
一直忘了说
我有多感动
我知道你还是爱着我
虽然分开的理由
我们都以接受
你知道我会有多难过
所以即使到最后
还微笑着要我加油
我知道你还放不下我
才会在离开时
闭着眼没有回头
答应你
我会好好过
不让
这些眼泪白流

3 Hearts♥:

Samantha♥ said...

Jia Jing here...
My new blog..
http://jing95.blogspot.com
VIsit if you're free na~
^.^

Jiaqi said...

boom~~~
y write the "GE CI" here o???
sienzzz...

莉贤♥LiXiaN said...

haha~~~
N jia jing~~
i will go see yr blog.....